Ansök om medlemskap

Genom att maila till forenadeformagor@gmail.com

1. Skriv ditt namn, adress, telefonnummer och din mailadress.  (enbart för medlemsregistrering

2. Bifoga kopia på kursintyg, diplom, certifikat samt en beskrivning på det du erbjuder kostnadsfritt till de andra medlemmarna. (Krävs för att bli medlem

3. Skriv vad du erbjuder till övriga medlemmar kostnadsfritt (+ självkostnadspris för ev.material) med kontaktuppgifter och besöksadress där de övriga medlemmarna kan nå dig. (Detta visas på medlemssidan)  
                                     🌟

När din ansökan blivit godkänd placeras din/a kopior på intyg och beskrivning på det du vill erbjuda i en mapp i Dropbox ihop med medlemsbevis. Denna mapp delas sedan med de andra medlemmarna i Dropbox. Här ligger även föreningens stadgar samt verksamhetsplan. Som medlem godkänner du att dessa uppgifter delas till de andra medlemmarna. Önskar du utträde ur föreningen eller om du blir utesluten, ansvarar styrelsen för att din delbara mapp med uppgifter tas bort. Medlemsbeviset har bara utfärdande-datum och gäller så länge du är medlem.

                                        🌟 

Därefter skapar du ett konto på vår medlemssida här och blir då synlig för våra medlemmar med ditt utbud och vad de erbjuder för dig.

                                        🌟

Vill du samverka och kommunicera via Facebook letar du upp våran profil Förenade Förmågor och gör en vänförfrågan. Där läggs enbart föreningens medlemmar till som vänner. Därifrån läggs du till, om du vill, i en sluten grupp där medlemmarna kan kommunicera med varandra. Vi har även en Facebook-sida som du kan gilla, dela och marknadsföra föreningen med, så föreningen kan växa i hela landet✨


        Kostnad för medlemskap = 0 kronor


Styrelsen administrerar föreningsverksamheten och ordföranden ansvarar för uppdatering, förnyelse och kostnad för hemsidan, FB-profilen och gillasidan samt godkänner och administrerar medlemsansökningarna. Föreningen är papperslös och därför behöver du ladda ner Dropbox till din dator/mobiltelefon och öppna ett konto där för att få tillgång till stadgar, och medlemsbevis.



Styrelsen har sitt säte i Halmstad kommun
Styrelsens medlemsverksamhet bedrivs från 2022 i Oskarström/ Halmstad kommun och medlemmarnas verksamhet i egna lokaler i deras hemkommun.
Skapad med Webnode
Skapa din hemsida gratis!